Indkøbsmuligheder for alle

I Gellerup finder du alt, hvad du har brug for i dagligdagen i gåafstand.
Bydelen rummer et væld af dagligvarebutikker fra Føtex og Lidl til eksotiske og SU-venlige shopping- og madoplevelser i Bazar Vest.

Gellerup har det hele
Butikscenteret City Vest har masser af specialbutikker med bl.a. mad, sko, Matas, sportsudstyr, boghandel, brugskunst, caféer, restauranter – og cykelforretning med værksted. Centeret rummer desuden apotek, posthus, tandlæger, fysioterapi, fitnesscenter og køreskole. Gellerup er en lille by i byen og har også eget bibliotek og Borgerservice.

Nordens største bazar
Bazar Vest er et kapitel for sig. Her bugner de store haller med frugt, grønt og kød, og små butikker tilbyder etniske specialiteter og økologiske produkter. Priserne er lave og udvalget enormt – og så kan man altid få et par tilberedningstip hos de handlende.

Er du interesseret i madlavningskurser eller spis-sammen-aftener, så hold øje med bydelens mange foreninger, der jævnligt inviterer madglade beboere til arrangementer.

[Evt. link til bibliotek, City Vest og Bazar Vest]